czwartek, 23 marca 2017

TARGI HOME DECOR POZNAŃ 2017

W tym roku po raz kolejny wzięłam udział w Targach Home Decor i Meble Polska, które odbyły się w Poznaniu. Targi trwały od 14-go do 17-go marca; my w stolicy Wielkopolski spędziliśmy 3 dni. Z punktu widzenia architekta, projektanta wnętrz jest to bardzo ważna (może i najważniejsza) impreza tego typu w Polsce, ponieważ w jednym miejscy możemy zapoznać się z najnowszą ofertą polskich (i nie tylko) producentów mebli. Podczas trwania targów wiele produktów możemy dokładnie obejrzeć, dotknąć, wypróbować, aby następnie polecać je naszym klientom. 

Ekspozycja firmy Wajnert.


Poniżej chciałabym podzielić się z Wami perełkami, które udało mi się wyłapać
i sfotografować. Niestety nie wszyscy wystawcy wyrazili zgodę na fotografowanie swoich produktów, co było dla mnie wielkim rozczarowaniem, dlatego niektórych zachwycających produktów (jak np. sofy firmy Aris) dziś nie zaprezentuję. 


  PAGED



To biurko to jeden z moich faworytów. Klasyczne, a jednocześnie nowoczesne, dodatkowo o regulowanej wysokości.  


ETAP SOFA + BYDGOSKIE MEBLE



Wielu ekspozycjom i aranżacjom towarzyszyły zjawiskowe dywany firmy Fargotex.

Super nowością okazały się sztruksowe obicia sof, narożników foteli oraz poduch. Dla mnie ekstra!

BLACK RED WHITE





W kolekcji BRW pojawiło się wiele wyrazistych kolorów.

Piękna, soczysta zieleń połączona z bielą, czernią i szarością! 

Egzotyczne motywy liści mnie zachwyciły.

FORTE
Roślinne inspiracje! Kto kocha sukulenty tak samo jak ja?

Prosta forma oraz połączeni bieli z dębem naturalnym? Dla mnie strzał w dziesiątkę.

WAJNERT

Znów wspomniany wcześniej dywan firmy Fargotex, a na nim mój ulubiony stolik kawowy.  

Powtarzający się motyw tropikalnych roślin tym razem na tapecie.




MOTIV HOME



GALA COLLEZIONE


TOP LINE SCANDINAVIA

Fantastyczna i oryginalna tkanina.


Zachwycające połączenia kolorów i dbałość o detale.

DURBAS STYLE


Ogromnie pozytywne odkrycie tegorocznych targów.


Już z daleka rzuciły mi się w oczy piękne szafki w orzechowym wykończeniu.
 DEFRA



Bardzo ciekawe i oryginalne meble łazienkowe

 INNE - LAMPY I DODATKI

W oko wpadły emaliowane lampy...

... geometryczne dodatki ...

... betonowe oświetlenia w klatce.
Niemałym rozczarowaniem był brak ciekawych i oryginalnych rozwiązań do pokoju dziecięcego. Wyjątek stanowią meble i dodatki z Maszyny Kreacji.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz